Verzending & Levering
Wat zijn de verzendkosten?

Bezorgopties & verzendkosten

Sinful verzendt alle pakketten met Bpost naar je deur of naar een afhaalpunt.

Wat zijn de verzendkosten?

- Verzendkosten € 4,95.

- Bij een bestelling vanaf € 45 wordt het pakket gratis verzonden.

Wanneer kan ik mijn pakket verwachten?

Levertijden

Alle bestellingen worden op werkdagen ingepakt en dezelfde dag verzonden, wanneer je je bestelling voor 14.30 uur CET plaatst. Afhankelijk van de verzendmethode, duurt het 2 tot 3 werkdagen voordat het pakket zijn bestemming bereikt.

Wij hebben altijd 97% van onze producten op voorraad. Als je een product bestelt dat op dat moment niet op voorraad is, moet je rekening houden met een langere levertijd. We sturen je een e-mailbevestiging zodra je pakket ons magazijn verlaat. Mocht onze leverancier een bepaald product niet op voorraad hebben, dan laten wij je dat uiteraard weten.

Als je een bestelling hebt geplaatst die bestaat uit zowel producten die op voorraad zijn als producten die niet op voorraad zijn, zullen we je pakket pas verzenden wanneer je bestelling kan worden afgerond. Het wordt altijd duidelijk vermeld in je winkelmandje wanneer een artikel niet op voorraad is.

Vergeet niet dat je als consument het recht hebt om je aankoop te annuleren en je geld terug te krijgen in geval van te late levering.

Volgens EU-regelgeving dient een levering uiterlijk 30 dagen na het plaatsen van een bestelling plaats te vinden, tenzij anders is overeengekomen. Dit geldt zowel voor bestellingen in fysieke winkels als voor online winkels.

Als je een aankoop wilt annuleren wegens te late levering, heb je het recht om het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug te krijgen.

Hoe ziet mijn pakket eruit?

Volledig discrete levering

Neutrale verpakking

Wanneer je producten bij Sinful bestelt, hoef je je geen zorgen te maken of je buren of anderen in de rij bij het postkantoor kunnen zien wat je hebt besteld. Onze pakketten worden verzonden in een neutrale kartonnen doos zonder logo.


Discrete afzender

Je pakket wordt geleverd met een neutraal label zonder het Sinful-logo of de naam. Afzender van het pakket is Mcompany ApS.

Waar is mijn pakket?

Track & Trace

Wanneer je pakket vanuit ons magazijn is verzonden, ontvang je een e-mail met een link naar BpostExpress, waarmee je je pakket kunt volgen. Het kan tot 24 uur duren voordat de tracking van je bestelling zichtbaar is op de Track & Trace-website van Bpost.

Mislukte bezorgpoging

Wat gebeurt er als je niet thuis bent op het moment van bezorging?

Als de bezorger het pakket niet heeft kunnen afleveren zal er later nog een poging volgen. Er worden in totaal twee pogingen gedaan om je pakket te bezorgen.

Hoe lang blijft het pakket in pakketlocker liggen?

Laat je het pakket in een pakketlocker bezorgen, dan heb je 7 dagen de tijd om je pakket af te halen.

Menu

Contact met de klantenservice

Tel. 078 48 51 21

Open tot 18.00 uur

service@sinful.be